måndag 19 maj 2008

Barnens Festival Dag i Huskvarna!

Här är det alltid fest. Fantastiskt arrangerat, massor av aktiviteter, glada barn och lyckliga föräldrar. Trots segt väder med regn kom över 3000 för att fira dagen i Huskvarna Folkets Park.

Publiken innan min show! Wow!

Har varit här många år i rad nu och i år även som konfrencier. Och vilka artister jag fick presentera: Mojje, Amy Diamond och sen trollkarln i blå kavaj - Filiokus Fredrik!

Bra drag hela dagen och faktiskt sol under min show! Kan man trolla så...

Kul att få stå på scenen tillsammans med Mojje och Amy. Senast Mojje var här så var han ensam med sin gitarr och knäckte strängarna, annat var det i år med en festlig trummis och en skön baskille som fick skönt sväng i hits som Barnvakt och BajaMaja.

Amy Diamond och Filiokus Fredrik

Trots att scenen var nästan två meter blev det under Amys show fler och fler barn på scenen "Nu måste ni sitta ner, ni är ju lika långa som jag, publiken ser inget.." Jag gillar Amy.