måndag 30 november 2009

Första advent i Norberg.

Firade första advent med Sven Hedman i Norberg med föreställningen "Filiokus & Jag!". Det var smygstart av vår turné som drar igång tidigt 2010.


Vi började med att stämma våra instrument... Sven sin gitarr och jag min näsflöjt. Sen drog vi igenom hela programet innan lokalen fylldes av folk. Mycket folk blev det och energin från repetionerna innan, höjdes till nya höjder när det väl var dags för show. Att man får så mycket av en publik är underbart!

Det är så kul att vara tillsammans med någon på scenen. Nästan allt annat jag gör är det bara jag, men i en sådan här föreställning när man är två kan jag jobba på ett helt annat sätt. Tänk att ha en riktig människa att spela mot, jag är ju van vid en haj, sköldpadda, hund och höna!

Fisk var temat för dagen i Norberg och efter showen fick alla fisksoppa och andra trevligheter i lokalerna.

Kycklingburgaren på väg hem i Fagersta - kanoners!