lördag 14 november 2009

Fullsatt på stadsbiblioteket.

Vilken show, vilket ös och vilken stor publik! Idag var Västerås Magiska Klubb på stadsbiblioteket i Västerås. Utsålt och fullsatt, kul.

Jag, Kim Gordon och vår ordförande Erik Luttrop var på plats en timme innan showtime. Värmde upp med trolleriövningar och gick igenom dagens program. Jag skulle börja, sen Kim, sen jag, sen Erik, sen jag, sen Kim, sen jag och sist Erik.... ja, vi va inte så många från klubben, så jag agerade konfrencier med småtrick följt av Kim och Erik.

Kul hade vi och publiken bjöds på mycket trollerivariation. Det blev flipflaptrick, flaskor, bollvas, ringspel, ballonger, kortrick, damer och kungar. Och visst är det härligt med barn, dom gör och säger alltid vad dom känner för, det gillar vi i klubben!



+ att det blev en teaser i dagens VLT! Fin dag.