onsdag 16 juni 2010

En stor låda snurrtallrikar.


Hämtade en stooor låda med snurrtallrikar i Västerås idag. Försökte att hämta lådan i fredags, men fick ge upp mitt i studentflaksfirandet... det var helt galet...

Säljer snurrtallrikar efter mina shower och nu när sommaren börjat på riktigt går det kanoners. Så jag fick lov att fylla på lagret.

Jag gillar snurrtallrikar, eller spinplates som det heter. Hade dom i förra årets show i samband med att sköldpaddan Jörgen pratade om vårat pizzeriabesök, och i år hänger dom med när jag ska försöka mig på att snurra världens största snurrtallrik... Är lite nervös i början, men efter att ha testat på modell mindre går det givetvis galant. Barn hjälper också till och snurrar tallrikar till publikens jubel. Vi gör det till och med på ett finger, på ett ben..!