tisdag 8 juni 2010

Zillah och Totte och Filiokus Fredrik.


Fest på Parken Zoo i Eskilstuna med Zillah och Totte. Oj vilket drag och massor av folk, kul!

Och på plats var jag riktigt tidigt i söndags för att fixa med ljud och ordna min "Filiokus Affär".
Efter vår gemensamma show, när publiken skulle shoppa lite, var det härligt att se, att Zillahs kö var 30 meter mot mina 2 meter...
Och solen sken och alla var glada denna fina nationaldag. Något extra? Jodå, jag la in mitt dalahästtrick på denna flaggdag, klart man måste få in sverige när vi firar nationaldagen.

Härligt också att få vara en del i Zillahs show. Hon gästar Parken Zoo alla söndagar under juni, och en gäst per gång, jag var först ut och nu väntar Nina och Markus, Play och sista söndagen, TrollCarl.

Jag vet inte vad det var, men jag var i så fin form och min del i showen gick galant. Fick även chansen att trolla bort Totte, vilken jag tog. Heja Sverige!