onsdag 2 juni 2010

Norrlandssnurr...

Är uppe och snurrar i Norrland igen. Igår fint jobb i Sundsvall och Skönsberg. Kul att hela kalaset var kryddat med både ansiktsmålning och fiskdamm.

Efter en pizza med hur mycket fyllning som hellst åkte jag mot Östersund för att sova och ladda inför Strömsund. Där har jag varit idag, men först hann jag med Östersundshopping där jag hittade en så vacker koffert att jag på direkten fann en plats åt den i nästa års show. Så fin, ni får se den nästa år.

I Strömsund är dom på g, känns att barnarrangemangen kommer få ett lyft. Min show blev den svängigaste på länge och den stora publiken hade minst lika roligt som jag.

Kul att innan få äta buffé som bestod av köttbullar och korvlasange...

Nu måste jag sova, för imorgon börjar jag dagen med att gästa P4 Jämtland för att prata trolleri. Joe Labero gästade i tisdags, och jag kände att "magitemat" borde fortsätta med mig. Bra dom nappade på den idén. Funderar på att ta med radiohjälmen och göra ett tankeläsarexperiment med P4-lyssnarna.