fredag 14 maj 2010

Norrland!


Här är det sommar! Haparanda +24 igår och idag soligt värre i Skellefteå. Mjukglass och t-shirts är framme, härligt!

Själv åkte jag 80 mil igår på väg mot hotell i Skellefteå. Är faktiskt kul att åka så långt. Jag vet hur långt jag ska åka och gps´en visar när jag är framme. Då är det bara att ställa in sig på det och resan går som på räls. I djurväg räknade jag in fyra älgar och 8 rådjur.

Kul med stopp igår hos släktingar som har en optisk illusion på väggen. Dom vet inte om det själva, men jag visade den för dom, och ojsan vad vi så grejer!

Jobb idag i Folkets Park i Skellefteå. Senast jag var här var det inte alltför många i publiken, men nu, vad folk, kul! Mycket bra drag och norrlandssväng.

Middagen idag blev den hetaste thairätt jag någonsin ätit. Det blev svett på både panna och överläpp...

Nu kollar jag på Talang. Carl Tillenius ska trolla, heja Carl!