lördag 30 januari 2010

Galen auktion...


Mycket pirr idag, först arrangörsträff i Hallunda, sen hemma drar en efterlängtad trolleriauktion igång i USA. Idag var första gången som jag deltar i en liveaktion, buds läggs live och den som ger mest vinner.

Över 300 objekt är till försäljning. Och för många icke intresserade ser det mesta ut som inget speciellt, men för samlare, man blir knäsvag. Vilka priser! Vilken show!

Följer också John Houdis twitter samtidigt och hans kommentarer. Houdi skriver "Jösses..." och jag kan bara hålla med, det är galet härligt med magiauktioner. "Buden på några av godbitarna på onlineauktionen http://bit.ly/df0I56 visar att seriösa samlare är med. Kanske Copperfield, som alla fruktar."

Hur går det för mig då? Jo, jag har så skoj och jag tror jag fick en fin apparat. Får kolla i posten om någon vecka...