måndag 25 januari 2010

Heja ÖMC!

Vilken härlig trolleriklubb! Massor av medlemmar, roliga samtal och räkmackor, heja Örebro Magiska Cirkel.

Är precis hemkommen efter mitt vasseminarium som jag haft i samband med trolleriklubbens årsmöte. Och vem står i köket när jag anländer till Örebro, jo kassör Jonas, och fixar till räkmackor till hela klubben, vilken hjälte!


När dom andra har årsmöte ställer jag iordning mina vaser och kollar skuggfigurslampan, för här ska showas. Och show blev det! Var första gången som jag presenterade min passion för trollerikollegor. Jag blir så engagerad och lycklig när jag börjar prata om vaser - det smittar av sig och alla njuter, tack ÖMC, det här va skoj.


Det är några månader sen nu, som Willy Fogelqvist undrade om jag ville komma till deras klubb och prata vaser. Klart man hänger på, och idag blev det riktig fest, tack Willy för undran.